100% oryginalne produkty! Darmowa dostawa od 280zł

logo fmprodukty.pl
logo fmprodukty.pl
Krok po kroku

Często zadawane pytania i sekcja FAQ

 

Jak kupować?

Krok 1 – Wybór produktów

Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt. Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w liście życzeń. Po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka. Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.

Jak kupować?

Krok 2 – Zawartość koszyka

W koszyku zobaczysz dokładnie jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości. Zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „przelicz”, aby dopasować zamówienie. Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostawy i płatności. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wprowadź go aby otrzymać zniżkę. Potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Jak kupować?

Krok 3 – Składanie zamówienia

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij „zaloguj się”. Jeżeli nie wybierz „zarejestruj się” lub pomiń. Rejestracja konta to wiele korzyści np: podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów, brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów. Wprowadź dane dostawy i kliknij „Podsumowanie”. Zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji. Kliknięcie na przycisku „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu.

faq-fmprodukty

FAQ’s

Sprawdzanie dostępności produktów?

Przy każdym produkcie w naszym sklepie widnieje informacja o jego dostępności. Oto kilka statusów, które mogą się pojawić:

  • Brak towaru – produkt nie jest dostępny w magazynie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem, skontaktuj się z nami: sklep@fmprodukty.pl lub telefonicznie: 727943163.
  • Na wyczerpaniu – ilość produktu jest ograniczona, zalecamy szybkie dokonanie zakupu.
  • Dostępny na zamówienie – produkt dostępny na specjalne zamówienie.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny w najbliższym czasie.
Sprawdzanie dostępności produktów

Przy każdym produkcie w naszym sklepie widnieje informacja o jego dostępności. Oto kilka statusów, które mogą się pojawić:

  • Brak towaru – produkt nie jest dostępny w magazynie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem, skontaktuj się z nami: sklep@fmprodukty.pl lub telefonicznie: 727943163.
  • Na wyczerpaniu – ilość produktu jest ograniczona, zalecamy szybkie dokonanie zakupu.
  • Dostępny na zamówienie – produkt dostępny na specjalne zamówienie.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny w najbliższym czasie.
Sprawdzanie realizacji zamówień

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem. Będziemy również informować Cię na bieżąco o statusie Twojego zamówienia. Możesz także zalogować się na swoje konto w sklepie, aby śledzić status zamówienia.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę składa się z czasu kompletowania zamówienia i czasu dostawy kurierem. Dokładne informacje o przewidywanym czasie dostawy są podane przy każdym produkcie.

Jakie występują formy dostawy?

Oferujemy kilka form dostawy:

  • Paczka kurierska,
  • List polecony,
  • Odbiór osobisty.
Jak zapłacić za zamówienie?

Oferujemy różne metody płatności, w tym:

  • Przelew bankowy,
  • Płatność za pobraniem,
  • Elektroniczne metody płatności.
Jak zmienić moje zamówienie?

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem telefonu: 727943163.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem telefonu: 727943163.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Szczegóły gwarancji znajdziesz w opisie każdego produktu oraz na dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Jeśli napotkasz problem z zakupionym produktem, skontaktuj się z nami, a postaramy się jak najszybciej pomóc.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia zakupionego produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi jego akcesoriami. Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu, dokonamy zwrotu odpowiedniej kwoty na wskazane przez Ciebie konto. Pamiętaj, aby do przesyłki dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

0
    0
    Koszyk
    Koszyk pustyWróć do sklepu