100% oryginalne produkty! Darmowa dostawa od 280zł

logo fmprodukty.pl
logo fmprodukty.pl

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Zachęcamy do zachowania dowodu zakupu (paragon lub faktura) przez cały okres gwarancyjny. Stanowi on podstawę do ewentualnego zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Jeśli po odebraniu przesyłki zauważysz jakiekolwiek wady towaru lub stwierdzisz, że produkt jest niezgodny z opisem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zgłoszenie: Zgłoś reklamację na adres e-mail: sklep@fmprodukty.pl, opisując dokładnie problem oraz dołączając zdjęcia uszkodzeń lub wad produktu.
  2. Odesłanie produktu: W przypadku uzasadnionej potrzeby odesłania produktu, dołącz pisemne oświadczenie z opisem reklamacji, żądaną formą rekompensaty, adresem zwrotnym, paragonem bądź fakturą oraz numerem konta do ewentualnego zwrotu pieniędzy.
  3. Rozpatrzenie reklamacji: W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Rekompensata: W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych zrekompensujemy Ci poniesione koszty poprzez: naprawę produktu, wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy.

Jeśli masz wątpliwości czy pytania dotyczące procesu reklamacyjnego, skontaktuj się z Nami.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Pamiętaj, aby zwracany towar był w stanie nienaruszonym, nie nosił śladów używania i był kompletny.

0
    0
    Koszyk
    Koszyk pustyWróć do sklepu